Закуската се отразява добре на тийнейджърите

ЗакускаЗагрижените за фигурата си тийнейджъри често пропускат закуската, смятайки, че така ще се предпазят от натрупването на излишни килограми. Резултатите от изследване на американски специалисти обаче показват точно обратното - всъщност сутрешното похапване помага на младите хора да останат слаби, съобщават Ройтерс и Би Би Си.

Данните от 5-годишното проучване, обхванало 2216 тийнейджъри, сочат, че онези от тях, които са пропускали закуската, тежали с около 2,3 килограма повече от връстниците си, които закусвали редовно. Изследователите от университета установили, че подрастващите, които закусват, трупат повече калории, но за сметка на това са по-активни и ги изразходват, а като цяло начинът им на живот е по-здравословен. Експертите са на мнение, че всякакъв вид закуска е полезна, стига да не е поничка с шоколадов кувертюр.

За препоръчване обаче са пълнозърнестите продукти. "В крайна сметка е по-добре тийнейджърите да хапнат каквото и да е, отколкото да не слагат нищо в устата си", казва Марк Перейра, ръководител на изследването. С

пециалистите отбелязват, че 25 процента от младежите в САЩ и най-вече подрастващите момичета пропускат закуската, защото смятат, че ако се хранят и сутрин, ще напълнеят.


Прочети още:

  1. Мисълта "аз съм Дебел" по-вредна от килограмите
  2. Соята намаля рискът от рак на гърдата
  3. За да сте здрави и слаби яжте риба
  4. Сутрешният секс намаля рискът от инфаркт
  5. Хората с гъвкаво работно време работят по-добре
 
< Предишна статия   Следваща статия >

Безплатен Абонамент


Получавайте най-горещите новини на вашия email



ВХОД





Забравена парола
Admin