|
Ако искате да се предпазите от проблеми с паметта, яжте боровинки, съветват учени от университета на Рединг, Великобритания, цитирани от "Сайънс дейли".
Изследователите са установили, че богатите на фитохимикали храни, сред които и боровинките, помагат срещу отслабването на паметта, наблюдавано с напредването на възрастта.
|
|
Продължава...
|
|
|
Всекидневното ходене и новата млечна диета са най-ефективният начин за избавяне от наднорменото тегло, твърдят американски диетолози, които подчертават, че за 16 седмици човек може да отслабне с 6 килограма без да се ограничава със строги диети.
|
|
Продължава...
|
|
|
Девет от десет реклами за храни, насочени към децата, промоцират продукти, които са с високо съдържание на мазнини, захар, сол и съдържат малки количества полезни хранителни вещества.
Това е заключението на американско изследване, базирано на реклами, излъчвани както в САЩ, така и в Европа.
|
|
Продължава...
|
|
|
Редовната консумация на риба и рибни продукти от бъдещите майки спомага за раждането на деца с по-висока степен на интелигентност, съобщи в. "Индипендънт от сънди", като се позова на изследване на специалисти от Харвардския университет.
|
|
Продължава...
|
|
|
« Предишна страница 1 2 3 Следваща страница »
|